Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010

Ηλίθιος είναι αυτός που νομίζει ότι είναι έξυπνος, μοναδικός, ιδιοφυία. Ο γελοίος είναι άλλου είδους διαταραχή. Είναι βλάκας με έπαρση.

Ο Παναγιώτης, γράφει για τον Παναγιώτη

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης  είναι ο σημερινός Νομάρχης Θεσσαλονίκης και υποψήφιος περιφερειάρχης Μακεδονίας.Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1948 και από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τον αθλητισμό. Υπήρξε πρωταθλητής στίβου στα 400 μέτρα όπου έτρεχε να προλάβει τις κάμερες για να τον αποθανατίσουν. Έγινε και μέλος της Εθνικής Ελλάδος στίβου, όπου διέπρεψε στη σκυταλοδρομία με Χατζηνικολάου, Λαμπίρη, Τραπέζωμα και Πρετεντέρη.
Από τότε - μέχρι και σήμερα - είναι πρωταθλητής στα κανάλια αφού τρέχει με ταχύτητα φωτός ώστε να είναι ταυτόχρονα σε κάθε δέκτη που ανοίγουμε.. Εκλέχτηκε βολευτής Θεσσαλονίκης με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας το 1990, 1993, 1996 και το 2000. Το 2002 εκλέχτηκε Νουμάρχης Θεσσαλονίκης και η θητεία του ανανεώθηκε το 2006 κερδίζοντας τη Πατουλίδου που έπεσε με τη σειρά της σε ένα από τα παλούκια που πηδούσε και δεν έπιασε η ντόπα. Είναι παντρεμένος με την Ιουλία Χαλβατζή και έχει δύο κόρες, 108 κουμπάρους, 300 παρακούμπαρους και κουμπαράδες και ένα ξάδερφο το Ζορρό. Πατέρας του ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος. Είναι ο Ξανθόπουλος της Ελληνικής πολιτικής, το πολιτικό παιδί του Λαού.

Ο μικρός Βασιλάκης Καΐλας της τηλεόρασης. Λέει ΜΑΝΑ και κλαίμε όλοι, με μπλε δάκρυ, ενώ η κατανάλωση μαντηλιών (αυτά τα μεταξένια) αυξάνουν κάθε φορά που μας λέει τον πόνο, τον καημό και την ιστορία του. Σαν μετενσάρκωση του Μεγάλου Αλεξάνδρου - ναι, είναι! - έχει κατακτήσει μέσα από τα έργα του, τον πανηγυρτζή, τον καβαλάρη, τον σημαιοκουβαλητή, τον μικρό αφισοκολλητή, και τον τηλε-κανάλη πολίτη.
Με το οξύ βλέμμα που τον χαρακτηρίζει υπνωτίζει και πιάνει στον ύπνο όλους τους τηλεθεατάς. Δεν εξηγείται αλλιώς που κανένας στη Θεσσαλονίκη δεν θυμάται, πότε τον ψήφισε.
Ανήκει σε μια γενιά πολιτικών όπου βάλθηκαν να πάνε κόντρα στο κατεστημένο. Σε αυτό που υπηρετούν δηλαδή και που εδώ και χρόνια είναι μέλη του. Βρίζει την κακή Αθήνα και το κόμμα που εκλέγεται, χωρίς όμως ποτέ να έχει παραιτηθεί από αυτό - όπως και οι υπόλοιποι όμοιοι του. Στην πραγματικότητα ο Ζορρό Νομάρχης έχει τον βασικό ρόλο να υπηρετεί το σύστημα και το κόμμα του κατηγορώντας για να ξεθυμαίνει τους ψηφοφόρους. Οι φήμες τον θέλουν να γυρνάει από κανάλι σε κανάλι για να μη πληρώνει πολιτικό γραφείο και αυξάνει τα έξοδα του. Δεν τρώει ποτέ στο σπίτι του και γι' αυτό έχει γίνει γύρο-λόγος (με πίτα και τζατζίκι) κάθε κατινοκουζίνας, πανηγυριού, συμποσίου, και χοροεσπερίδας όλων των σωμάτων - αόματων χρωμάτων - ασφαλείας, δημοσίων ταμείων, φιλο-εθνικών ομάδων, ταλαίπωρων κορασίδων, και λοιπών συμπαθούντων ομάδων.
Αυτό άλλωστε το έκανε από τα παιδικά του χρόνια, όπου η μαμά του τον έντυνε Ζορρό για να μην τον γνωρίζουν στα ξένα τραπέζια που καθόταν.
Το Έργο του Οι αμέτρητες ώρες στα παράθυρα των καναλιών τον κάνει τον πιο δραστήριο πολιτικό, γι αυτό και δίκαια του αποδίδουν τον χαρακτηρισμό ο Τηλε-Νομάρχης [2] κατά το τηλε-κανίβαλος. Φήμες ότι έχει βγει στο γυαλί περισσότερο και από τον Χατζηνικολάου, είναι ανυπόστατες. Πάντοτε, όπου και να πάει, φροντίζει να ενημερώσει τα κανάλια για να τον αποθανατίσουν επί το έργο... Έτσι δεν χρειάζεται να ξοδεύει χρήματα για κάμερες, ως οικονόμος που είναι. Έχει όλες τις στιγμές της ζωής του τραβηγμένες με high quality από την TV.
Τα κανάλια τον καλούνε μαζί με τον αστέρα Γιακουμάτο ώστε να μας διαφωτίσουν επάνω στα καυτά προβλήματα της ύπαρξης μας, αφού μας έχουν κάνει το βίο αβίωτο. Από το οξύ πνεύμα που τον διακρίνει ακούμε τη γνώμη του επί παντώς επιστητού, ορατού και αοράτου, αφού ως γνωστό ο Τηλε-Νομάρχης ξέρει τα μυστικά της πίτσας, της πιπίτσας, της μουχρίτσας, του δάκου, του δράκου, του ΟΖ, του lip close, είναι ο πιο βαρύς, ο πιο άντρας, ο πιο καλυτερότερος, άσπιλος και αμόλυντος -μετά τον κρίνο της Παναγίας.
Οι τραγουδιστικές του ικανότητες τον έχουν κάνει περιζήτητο στα πέρατα της οικουμένης. Είναι γνωστό στους κύκλους της τέχνης ότι, ο Παβαρότι τα "έδωσε ψιλωμένα" από τούτο το μάταιο κόσμο όταν ο Ψωμί-Άδης αρνήθηκε να τραγουδήσει μαζί του γιατί το έργο που ανέβαζε (κάτω από τη σκάλα του Μιλάνου) δεν είχε τραπέζωμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.