Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Πεντακάθαρα τα ρέματα γύρω από τον ΧΥΤΑ

Αγαπητό Σλουρπ,
Κάποιοι υποστηρίζουν, οτι ο ΧΥΤΑ μολύνει τα ρέματα των γύρω περιοχών.
Πρόκειται για ασύστολο ψέμα. Εμείς πίνουμε και πλενόμαστε με νερό από γεωτρήσεις εκείνων των περιοχών και μπορώ να σας διαβεβαιώσω, οτι όλα είναι καλά. 
Όταν άρχισαν να μεγαλώνουν τα αυτιά μου, απευθύνθηκα στο δήμο, παρασυρμένη από κάποιους κακόπιστους που ήθελαν να πλήξουν το τεράστιο περιβαλλοντικό έργο του ασυμβίβαστου. Με διαβεβαίωσαν οτι δεν έχει καμία σχέση
Αυτή δεν ήταν η μοναδική φορά, που πήγα στο Δήμο για το ζήτημα. Όταν άρχισα να βγάζω ουρά, επίσης απευθύνθηκα στο Δήμο. Μου είπαν οτι δεν έχει καμία σχέση η ουρά και πιθανόν να οφείλεται σε γενετικό πρόβλημα ενός προγόνου μου.
Το νερό είναι πεντακάθαρο, συνεχίζω να πίνω από εκεί και πλέον δεν μου δημιουργεί κανένα δερματολογικό πρόβλημα, αφού όλο μου το σώμα έχει καλυφθεί με τρίχες (πολύ μικρότερες, από αυτές που μου είπαν στο δημαρχείο)
Σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Ειρήνη (ή αλλιώς Τσίτα)

slourpxion.blogspot.com Φίλη Σλουρπίστρια Τσίτα, το ξέρουμε οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον ΧΥΤΑ. Αν πάντως χρειαστείς γιατρό, ξέρουμε έναν καλό κτηνίατρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.