Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Κάνω μια ευχή!

Καλέ μου Θεούλη, δώσε μου υγεία και δύναμη για να είμαι κι εγώ εκεί την ημέρα ο που θα γίνονται τα εγκαίνια του Πολιτιστικού Κέντρου Κατερίνης το οποίο σχεδίασε και εξασφάλισε τη χρηματοδότησή του, ο καλός μας δήμαρχος.
Δεν με νοιάζει αν θα έχω την τύχη να απολαύσω κεμεντζέδες, κλαρίνα ή μαντολίνα στους μοναδικούς του χώρους. Το μόνο που θέλω είναι να ζήσω εκείνη τη στιγμή που ο Σάββας, έχοντας φορέσει το πιο καλό του χαμόγελο θα κόβει την κορδέλα και πιο πίσω η Άννα η Αθανασάκη θα τρώει τα νύχια της από την κακία της...
Αλλά ξέρω, οτι και πάλι η μεγαλοψυχία του Ασυμβίβαστου θα φανεί σε όλο το μεγαλείο της, καλώντας την Άννα να ρίξει ένα σκούπισμα μόλις τελειώσει η τελετη! (έτσι για να μάθει να μην βγάζει γλώσσα)
Αχ Θεούλη μου, κάνε μου αυτή τη χάρη και εγώ σου υπόσχομαι οτι γλώσσα θα 'χω και γλείψιμο δεν θα ξανακάνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.