Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

σλουρπ στον Σλουρπ (και ευχαριστούμε)

Αγαπητό Σλουρπ
Η απουσία σου κάθισε σε μας, σαν κακοψημένο μπιφτέκι του Κουντουριανού, στις 3 το πρωί, αλλά η επιστροφή σου, ήρθε σαν λύτρωση, σαν χώνεψη μετά από μέρες. (καλά έχω ξεφύγει με τους παραλληλισμούς)
Ελπίζω να μας κρατάς συντροφιά τις κρύες μέρες της καταχνιάς και χειμώνα (ενίοτε και της υποτιθέμενης κρίσης).
Σαν μια μικρή ανταπόδωση των όσων μας έχεις προσφέρει, θυσιάζω στον βωμό σου, μια φώτο από το «φατσοβιβλίο» (την οποία επεξεργάστηκα για να μην κουράζεις τα χεράκια σου)
Είναι από το μεγαλοστέλεχος και μελλοντικό γραμματέα της νεολαίας ΠΑΣΟΚ Κατερίνης και απόσπασμα από το άλμπουμ Vasilis Dimousis's Photos - ΚΥΝΗΓΙ - ΠΙΕΡΙΑ (19.12.2010).
Είμαι σίγουρος ότι θα προσθέσει κύρος στο ήδη αυξημένης πνευματικής, αλλά και υλικής αξίας μπλογκ σου. Εάν σου άρεσε η δημιουργία μου (ξέρω ότι είσαι μέρος του πνευματικού μαντρότοιχου της Πιερίας και εκτιμάς του νέους καλλιτέχνες), θα μπορούσα να βοηθήσω στο δύσκολο έργο σου, εθελοντικά πάντα. Η αμοιβή μου μπορεί να δοθεί στους πεινασμένους του Νταφούρ ή σε άλλες τριτοκοσμικές χώρες με πρόβλημα. Αυτό το επιλέγεις εσύ (σου επιτρέπω εδώ την παρέμβαση ΠΑΥΛΑ επιλογή).
Τώρα, επειδή δεν έχω νερό στο σπίτι –μάλλον η αγαπημένη μας ΔΕΥΑΚ κάνει τεράστιο έργο παραμονές Χριστουγέννων και δεν κάθετε αλλά εγώ δεν έχω σάλιο- σε αφήνω. Θα επανέλθω με πολλά λίτρα εμφιαλωμένων νερών για ατέλειωτο γλείψιμο
O Ronnin tou Pierikou Pneumatos

slourpxion.blogspot.com Είσαι ένας άξιο μέλος της παρέας (σλουρπ, σλουρπ), αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο, το κομμάτι της ΔΕΥΑΚ! Οι κακές γλώσσες (που δεν σλουρπάρουν) λένε οτι όσο θα συνεχίζει να γλείφει ο σλουρπ, οι διακοπές στην υδροδότηση θα είναι συχνότερες, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα παραγωγής σιέλου! Κάποιες άλλες (ακόμη πιο κακές γλώσσες) λένε οτι το κάνει αυτό η ΔΕΥΑΚ, με σκοπό να στερέψει το σάλιο των Κατερινιωτών, ώστε να περιορίσουν το ενδεχόμενο φτύσιμο που θα τους ρίξουν, όταν ανοίγουν τους αστρονομικούς λογαριασμούς της. (οι οποίοι εσχάτως φτάνουν στα σπίτια μας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.